بازگشت ۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی ساری به چرخه کشاورزی

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مازندران از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان ساری خبر داد و گفت: چهار هکتار از اراضی زراعی و باغی درشهرستان ساری، آزادسازی شد و به چرخه کشاورزی بازگشت.

محمد کریمی در گفت‌وگو با میزان از تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در منطقه اوجا محله شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل دیوارکشی و بنای نیمه کاره با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان تخریب شد.

وی ادامه داد: با انجام این عملیات قلع و قمع، در منطقه اوجا محله، ۴ هکتاراز اراضی مرغوب کشاورزی منطقه آزادسازی شد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: روند برخورد با متخلفان با همکاری جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌های مرتبط ادامه دارد، که در روز‌های آتی، شاهد برخورد با اینگونه موارد در تمامی نقاط این شهرستان خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران هشدار داد که با سودجویانی که اراضی کشاورزی را با هدف کسب درآمد بیشتر، دیوار کشی یا به باغ ویلا تبدیل می‌کنند مماشات نداریم و با جدیت پیگیر حفظ اراضی مرغوب کشاورزی هستیم و معتقدیم این عمل غیرقانونی، اراضی حاصل خیز شهرستان را نابود می‌کند.