شرکت تعاونی خشکباران خوی به چرخه تولید بازگشت

خبرگزاری میزان- رییس دادگستری خوی از تشکیل جلسه بررسی مشکلات شرکت تعاونی ۱۸۴ خشکباران خوی در دادگستری این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری میزان– ابراهیمی از تشکیل جلسه بررسی مشکلات شرکت تعاونی ۱۸۴ خشکباران خوی در دادگستری این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای عمل به شعار جهش تولید و اجرای منویات ریاست قوه قضاییه در ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات مربوط به کارخانجات و واحد‌های تولیدی، جلسه‌ای بدین منظور با حضور نمایندگان شرکت تعاونی ۱۸۴ خشکباران خوی و بانک ملت شعبه مرکزی خوی در دادگستری برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جلسه برای حل مشکل این واحد تولیدی که بازپرداخت اقساط تسهیلات اخذ شده از بانک عامل بود، پیشنهادات و راهکار‌هایی ارائه شد و در نهایت با تلاش و وساطت دادگستری خوی و مساعدت بانک ملت، راه حل‌های نهائی به مدیر عامل شرکت تعاونی ۱۸۴ خشکباران خوی ارائه شد که با اجرایی شدن آن‌ها این واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و از بیکاری کارگران آن جلوگیری خواهد شد.
شایان ذکر است درخصوص حل مشکلات واحد‌های تولیدی توقیف شده شهرستان خوی به منظور بازگرداندن واحد‌های تولیدی دارای مشکل به چرخه تولید، در دادگستری خوی برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است که با دعوت از طرفین، در جلسات متعدد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.