آنچه باید درباره وام های پست بانک ایران بدانید

پست بانک ایران انواع تسهیلات را در سه قالب کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت به مشتریان خود اعطا می‌کند. همچنین این بانک با استفاده از منابع مالی صندوق توسعه ملی هم تسهیلاتی را به اشخا و گروه‌های واجد شرایط اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پست بانک ایران هم مانند هر مجموعه دیگری با استفاده از عقود بانکی و طرح‌های تسهیلاتی مختلف، وام‌های گوناگونی را به افراد واجد شرایط اعطا می‌کند. بنابراین افرادی که خواهان دریافت وامی از این مجموعه هستند باید درباره آن اطلاعاتی به دست بیاورند. به همین منظور در این گزارش اطلاعاتی درباره وام‌های پست بانک ایران به خوانندگان ارائه خواهد شد؛

مشارکت مدنی در واقع درآمیختن سهم الشرکه نقدی یا غیر نقدی متعلق به اشخاص حقیقی – حقوقی متعدد، به نحو مشاع، برای انتفاع طرفین قرارداد است. این عقد در زمینه تولیدی، بازرگانی و خدماتی کاربرد دارد.

بانکها موظف هستند قبل از مبادرت به انعقاد مشارکت مدنی، عملیات موضوع آن را بررسی کنند. این کار به منظور کسب اطمینان از اصل مال الشرکه و سود مورد انتظار ناشی از مشارکت مدنی در طول قرارداد قابل برگشت و همچنین مشارکت قابل تسویه انجام می‌شود.

قالب طرح فعالان اقتصادی
طرح تسهیلات ویژه متخصصین با عنوان تسهیلات خرید تجهیزات و همچنین خرید دفتر کار

پست بانک در راستای ارتقا ارائه مطلوب خدمات نوین بانکی و به منظور سرعت بخشیدن تامین نیازهای اعتباری و مالی مشتریان متخصص خود، به اجرای طرح تسهیلات ویژه اقدام کرده است.
طرح تسهیلات ویژه کار آفرینان جهت خرید ماشین آلات صنعتی

این مجموعه به منظور گسترش چرخه تولیدی و اقتصادی کشور و همچنین ارتقا سطح تکنولوژی صنعتی در بخش‌های مختلف صنعت اقدام به ارائه خدمت به صنعتگران و تولید کنندگان به منظور خرید ماشین آلات صنعتی می‌کند.
طرح تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی

پست بانک برای رشد بخش کشاورزی خدمات مناسبی دارد و تسهیلات ویژه جهت خرید ماشین آلات کشاورزی را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.
تسهیلات جهت خرید وسایل نقلیه عمومی ساخت داخل

یکی دیگر از اقدامات این بانک، کمک به صنعت حمل و نقل و ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهری است. همچنین این مجموعه به رانندگان وسایل حمل و نقل بین شهری هم تسهیلات و خدمات مناسبی ارائه می‌دهد.

تسهیلات جهت خرید کالای سرمایه‌ای

پست بانک در راستای رشد چرخه تولیدی و اقتصادی کشور در بخش های مختلف صنعت و بازرگانی اقدام به ارائه خدمت به صنعتگران و تولید کنندگان و شرکت‌های سرمایه‌ای، تجاری و خدماتی به منظور تامین کالای سرمایه‌ای کرده است.
تسهیلات تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی

این مجموعه برای کمک به شهروندان در خصوص منظور بازسازی و تعمیر مسکن، اقدام به ارائه تسهیلات در امر بازسازی مسکن کرده است. ضمن اینکه تسهیلاتی را هم برای خرید مسکن ارائه می‌دهد.
کارت اعتباری مروارید

پست بانک به منظور خرید آسان کالا، به مشتریان واجد شرایط تا سقف 200 میلیون تومان در قالب کارت اعتباری مروارید تسهیلات ارائه می‌دهد.
تسهیلات به طرح‌های ایجادی و سرمایه در گردش

این بانک به منظور حمایت از طرح‌های بنیادی و نوپا، از محل منابع صندوق ملی، تسهیلاتی را با شرایط مخصوص و ضمانت‌های ویژه ارائه می‌دهد.