آیتمهای فیش حقوقی در آینده تکمیل تر خواهد شد/احتمال افزایش سقف وام ضروری

در صورت موافقت بانک مبلغ وام ضروری، همانند سالهای گذشته افزایش خواهد یافت.
به گزارش تحریریه، جلسه هم‌اندیشی صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان کانونهای بازنشستگی برگزار شد. در این جلسه مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها و رشادتمند مدیر صندوق استان و همچنین مهندس شهریاری و دکتر علیزاده از کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی، مهندس سماک از کانون بازنشستگان استانداری و  الهام پور از کانون بازنشستگان اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان نمایندگان کانونهای استانی  حضور داشتند.
 ابتدا نمایندگان کانونهای بازنشستگی به بیان پیشنهادات، نظرات ودرخواست های بازنشستگان و کانون های استان در حوزه های مختلف (( متناسب سازی، طرحهای معیشتی و رفاهی ، وام ضروری و وام ازدواج، استخدام فرزندان، ورزش و سلامت، بیمه‌تکمیلی، تورهای سیاحتی و زیارتی، بورس ، خرید کالا و بیمه ملت )) پرداختند و در ادامه نیز مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل امور استانهای صندوق به سوالات کانونهای بازنشستگی پاسخ دادند.
در ادامه جلسه مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق در پاسخ به سوالات نمایندگان کانونهای بازنشستگی اعلام کرد؛
در تلاش هستیم با مذاکره با بانک صادرات و در صورت موافقت بانک مبلغ وام ضروری را همانند سالهای گذشته افزایش دهیم. در حال حاضر سهم صندوق در بیمه تکمیلی ۱۱۰ هزار تومان و سهم بازنشسته ۳۰ هزار تومان است.
 افزایش طرحهای خرید کالای اقساطی  با برندهای مختلف و تنوع بیشتر در دستور کار است. فیش حقوقی جدید که از خرداد ماه صادر شد شامل دو صفحه می باشد که صفحه اول آن شامل ریز آیتمهای حقوق و کسورات دستگاه و برخی اطلاعات بازنشستگان است و در صفحه دوم آن طرحهای معیشتی و رفاهی صندوق منعکس شده است. همچنین آیتمهای فیش حقوقی در آینده تکمیل تر خواهد شد.