اعلام مشاغل مورد پذیرش پزشکی قانونی در آزمون استخدامی امسال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به استخدام ۲۰۰ نفر در این سازمان از طریق آزمون استخدامی امسال، جزئیات نحوه شرکت و مشاغل و پستهای مورد نیاز را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ رضا حاج منوچهری درباره مشاغل مورد پذیرش پزشکی قانونی در آزمون استخدامی امسال اظهار کرد: در آزمون استخدامی پیش‌رو مجوز به کارگیری 200 نفر به سازمان داده شده و ما در قالب برگزاری این آزمون بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را پذیرش خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور افزود: مشاغل و پستهای در نظر گرفته برای این آزمون بر اساس نیاز سازمان تعیین شده که عمدتاً نیروهای فنی و تخصصی هستند و با به کارگیری آنها بخشی از مشکلات سازمان در حوزه کمبود نیروی انسانی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سازمان پزشکی قانونی گفت: در حال حاضر بیش از 60 درصد از پستهای سازمان بلاتصدی و خالی است که امیدواریم با اخذ مجوزهای لازم بتوانیم نیروهای مورد نیاز خود را به کارگیری کنیم.

حاج منوچهری درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی امسال خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری آزمون با توجه به شرایط خاص کشور (همه‌گیری کرونا)، توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد اما علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت 24:00 روز شنبه 29 شهریور فرصت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان آموزش و سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

به گفته این مقام مسئول، در آزمون استخدامی سال جاری مشاغلی همچون پزشک متخصص و عمومی، دندان‌پزشک، کارشناس امور آزمایشگاه، کاردان پزشکی قانونی، کارشناس تحلیلگر سیستم، حسابدار، کارشناس امور مالی، متصدی امور دفتری در پزشکی قانونی پذیرش خواهند شد که جزئیات آن در لینک زیر در دسترس است.