بانکی‌ها همچنان پیشتاز هستند

از بازار فردا نباید توقع خاصی داشت چراکه نزیدک به پایان هفته است و احساس می‌شود شاخص کل رشد ضعیف‌تری نسبت به امروز داشته باشد
احمد اتحادپور، مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد گفت‌وگو با صدای بورس:
کلیت بازار امروز تقریبا در نمادهای بزرگ به طور خاص بانکی‌ها، “شستا”و سایر شرکت‌ها بزرگ مثبت بود اما در صنایع فلزی و استخراج کالا بازار رنج و منفی بود که منجر به رشد 0.5 درصدی شاخص کل شد ولی شاخص هم وزن منفی بود.
امروز بازار خروج نقدینگی را تجربه نکرد، مقدار کمی ورود نقدینگی را به خود دید؛ بعد از چند ماه خروج نقدینگی در یک هفته گذشته ورود نقدینگی اشخاص حقیقی را دیدم که نوید بخش بازار خوب است.
برای فردا با توجه به معاملات امرزو به نظر می‌رسد که شاخص هم وزن بهتر از امروز باشد هرچند در پایان معاملات امروز قیمت‌های پایانی عمدتا بالاتر از قیمت آخر معاملات بودند.
پیش‌بینی می‌شود صنعت بانک فردا شرایط بهتری را نسبت به سایر بازار داشته باشد اما با وجود قیمت دلار انتظار می‌رفت که امروز در صنعت کانه‌های فلزی، پتروشیمی و پالایشی شرایط بهتری داشته باشیم اما این امر محقق نشد و در این صنایع بیشتر ریزش را تجربه کردند.
فردا با وجود سطوح خوب قیمت دلار و شرایط خوب قیمت‌های جهانی امید است که بازار در صنایع فلزی، معدنی و بانکی مثبت تر شود.
از بازار فردا نباید توقع خاصی داشت چراکه نزیدک به پایان هفته است و احساس می‌شود شاخص کل رشد ضعیف‌تری نسبت به امروز داشته باشد.