تملک واحدهای تولیدی از سوی بانکها بدترین راه وصول مطالبات است

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: بدترین راه‌حل وصول مطالبات، تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها است که سبب می‌شود کارخانه متروکه، رهاشده و ارزش فعلی آن کاهش یابد. ۳۱ تير ۱۳۹۷ – ۲۰:۴۵ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد جعفر بدری عصر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان اظهار داشت: دستگاه قضایی درزمینهٔ رفع موانع تولید اقدامات لازم را انجام می‌دهد ولی آنچه مهم است دولت، بانک‌ها و تأمین اجتماعی باید برای فعالیت واحدها اقدام کنند.

وی افزود: لرستان قابلیت‌های خوبی دارد و دولت باید راهکارهای لازم را برای سرمایه‌گذاری در این استان فراهم کند، درزمینهٔ کشاورزی با این وضعیتی که داریم هیچ کمکی به اقتصاد استان نشده و محصولات استان زمانی وارد بازار می‌شوند که بازار اشباع‌شده و هیچ‌چیزی عاید کشاورزان نمی‌شود.

رئیس‌کل دادگستری لرستان عنوان کرد: همین امر سبب فقر روستائیان شده است، ظرفیت‌های استان به‌خوبی موردتوجه قرارگرفته اما واحدهای صنعتی در لرستان دارای مشکلات فراوانی است بنابراین باید کمک شود تا هلدینگ‌های اقتصادی فعال شوند.

وی بیان کرد: بدترین راه‌حل وصول مطالبات تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها است که سبب می‌شود کارخانه متروکه، رهاشده و ارزش فعلی واحدها کاهش یابد.

بدری گفت: واحدی که سرمایه خود را در حوزه ارز، سکه و طلا به کار نگرفته و در حوزه خود به‌صورت نیمه فعال در حال کار است نباید از سوی بانک‌ها تملک شود بلکه نیازمند حمایت است.