شرایط دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومان پست بانک ایران

مشتریان پست بانک ایران که دارای رتبه اعتباری مناسب هستند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، می‌توانند برای تسهیلات بدون ضامن 100 میلیون تومانی این مجموعه اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سایت طلا، افرادی که مایل به دریافت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی پست بانک هستند باید مستمری یا حقوق ماهیانه خود را از این بانک دریافت کنند و در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و متقاضیان باید رتبه اعتباری مناسب داشته باشند. در صورتی که متقاضی این تسهیلات رتبه اعتباری آ یا بی یا سی داشته باشد، وام را دریافت خواهد کرد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر دوره بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان است. نرخ سود این وام، 40 میلیون و 99 هزار و 998 تومان و مجموع نرخ تسهیلات و سود آن، 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان خواهد بود.

نگاهی به تاریخچه پست بانک ایران

پست بانک از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات ارزی، ریالی، شناسنامه دار و خدمات ویژه را به مشتریان واجد شرایط خود اعطا کرده است. هم اکنون این بانک با بیشتر از 6 هزار و 500 شعبه و باجه بانکی روستایی در سراسر کشور انواع خدمات بانکی و مالی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه علاوه بر پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی به حقوقی‌ها نیز وام پرداخت می‌کنند. براساس آخرین اخبار و گزارش‌های پست بانک ایران تاکنون بالغ بر 600 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت کرده است.