صلاحات ماده ۵ مکرر قانون «شوراهای حل اختلاف» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به تصویب رسید

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اصلاحات ماده ۵ مکرر در کمیسیون به تصویب رسیده و به زودی مجدداً در صحن مجلس مطرح می‌شود.
اصلاحات ماده ۵ مکرر قانون «شوراهای حل اختلاف» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور اظهار کرد: ماده ۵ مکرر با اصلاح مختصری در عبارات آن که مورد اشکال مجلس واقع شده بود به تصویب کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسید.

وی با اشاره به اشکال کوچکی که نمایندگان محترم مجلس در بررسی ماده ۵ مکرر لایحه دو فوریتی شورای حل اختلاف در صحن گرفته بودند گفت: در روز یکشنبه دوم خرداد ۱۴۰۰ در جلسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی آن اشکال کوچک هم با اصلاح مختصری در عبارات برطرف شده و به تصویب کمیسیون رسید. امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید و قانون شورای حل اختلاف به تصویب مجلس رسیده و بعد هم به تأیید شورای نگهبان برسد.

رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ادامه با بیان آن که ما همچنان پیگیر کار خواهیم بود گفت: اراده قوه قضائیه و اراده نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که ان شاء الله سرنوشت همکاران ما که در طول زمان دراز بصورت افتخاری و بدون چشم داشت زحمت کشیدند و سال‌های طولانی کار کردند، انسجام پیدا کرده و سرنوشت کاری آن‌ها معلوم شود تا دیگر دغدغه‌های مربوط به استخدام و مسائل مشابه را نداشته باشند.