وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات با اقساط ۶۰ ماهه به همه افراد + شرایط

بانک صادرات به همه افراد واجد شرایط وام کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و اقساط ۶۰ ماهه پرداخت می کند.

به گزارش تهران بهشت، وقتی برای دریافت وام به شعب بانکی مراجعه می کنیم یکی از اولین سوالات کارمندان بخش اعتباری بانک ها این است که شغل شما چیست ؟ علت این موضوع این است که بانک ها بیشتر وام های خود را به کسب و کار های دارای جواز کسب و یا مشاغل خاص تولیدی و خدماتی پرداخت می کنند.

ولی وام کارت اعتباری از جمله وام های خرد است که تقریبا همه افراد واجد شرایط می توانند آن را از بانک های ارایه دهنده دریافت کنند.

نوعی کارت بانکی است که​ بر مبنای عقد مرابحه و طبق ضوابط و قوانین عملیات بانکی بدون ربا جهت اعطای اعتبار به متقاضی و بر اساس اعتبار سنجی مشتری توسط بانک صادر شده و دارنده آن می تواند از طریق پایانه های فروش و سایت های پرداخت اینترنتی حداکثر تا سقف اعتبار آن نسبت به خرید کالا و خدمات اقدام نماید.

بانک صادرات هم از جمله بانک هایی است که کارت اعتباری تا سقف ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (دویست میلیون تومان) به افراد شاغل و بازنشسته (کارگران٬ کارمندان٬ کسبه ٬ معلمان ٬ کادر درمان ٬ رانندگان٬ بازنشستگان و…) پرداخت می کند.

امکان خرید از فروشگاههای مجهز به پایانه فروش و خرید اینترنتی از سایت های مختلف ارائه دهنده خدمات و کالا به صورت اعتباری .

سود وام کارت اعتباری و مدت باز پرداخت آن:

نرخ سود تسهیلات : ۱۸ درصد مدت بازپرداخت : ۱۲ الی ۶۰ ماه
بهترین قیمت خرید پنکه سقفی تمام مس چهار فصل با گارانتی و ارسال

بهترین قیمت خرید پنکه سقفی تمام مس چهار فصل با گارانتی و ارسال

هزینه صدور کارت : ۱۰۰ هزار ریال آبونمان : یک درصد سقف اعتبار

نحوه دریافت وام کارت اعتباری بانک صادرات به دو روش حضوری و غیر حضوری است :

الف : مراجعه حضوری مشتری : ارائه درخواست مشتری –اعتبار سنجی توسط شعبه – تکمیل پرونده – تاییدیا عدم تایید درخواست مشتری طبق ضوابط و قوانین بانک مرکزی -در صورت تایید درخواست مشتری مراحل ثبت درخواست وصدور کارت اعتباری انجام خواهد شد.

ب: مراجعه غیر حضوری مشتری : مراجعه مشتری به سامانه شمس ( shams.bsi.ir )- ثبت درخواست -بارگذاری مدارک جهت تشکیل پرونده – تایید و عدم تایید بانک بر اساس ضوابط و قوانین بانک- در صورت احراز شرایط دریافت کارت اعتباری ارسال درخواست به شعبه مورد نظر- صدور کارت اعتباری

شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته٬ معوق و مشکوک الوصول و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- به گزارش بانک اول هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه شخصی قبلا کارت اعتباری دریافت کرده است و مقداری از اقساط آن را پرداخت کرده است می تواند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود.