وام ۱.۵ و دو میلیارد تومانی بانک تجارت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بانک تجارت به همه گروه‌های مشتریان خود توجه دارد و حتی به تناسب میانگین حساب هر گروهی یک تسهیلات در نظر گرفته است. این بانک در قالب یک طرح به نام «بسته جامع اعتباری بازارهای هدف» به دارندگان دستگاه‌های پوز بانک تجارت و فعالان تمامی صنوف وام اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تسهیلات بسته جامع اعتباری بازارهای هدف در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. پس تهیه فرم قرارداد مرابحه و مطالعه آن ضروری به نظر می‌رسد. حداکثر مبلغ این تسهیلات برای دارندگان پایانه‌های فروشگاهی یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. اما مقدار مجاز این وام برای دارندگاه درگاه‌های پرداخت اینترنتی تفاوت دارد و به 2 میلیارد تومان می‌رسد. حداکثر مبلغ تسهیلات بسته جامع اعتباری بازارهای هدف برای اصناف هم متفاوت بوده و بنابر اعلام بانک تجارت یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای دستگاه پوز و آی پی جی متصل به حساب‌های بانک تجارت و فعالان اصناف‌های مختلف، امکان درخواست تسهیلات این بسته اعتباری را دارند. منتهی برای درخواست این وام، گروه‌های نامبرده باید حداقل شش ماه میانگین حساب جاری با دسته چک یا بدون دسته چک یا کوتاه مدت یا قرض الحسنه داشته باشند.

لازم به ذکر است فعالان اصناف برای دریافت این وام باید پروانه کسب معتبر یا مجوز فعالیت خود را که از اتحادیه‌های مرتبط دریافت کرده‌اند، به بانک تجارت ارائه دهند. البته برای متقاضیان حقیقی و حقوقی دارای پوز و آی پی جی، داشتن مجوز کسب اجباری نیست.

درباره نرخ این تسهیلات، اطلاعاتی در دسترس نیست. اما حداکثر دوره پرداخت اقساط 36 ماه خواهد بود. طبق قوانین بانک‌های مختلف برای اعطای تسهیلات، وام‌گیرندگان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند.