وام 300 میلیونی بانک کشاورزی؛ جدیدترین تسهیلات برای صاحبان حساب قرض الحسنه

مشتریان بانک کشاورزی با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه، امکان درخواست وام 300 میلیونی طرح «مهر ماندگار» را خواهند داشت. متقاضیان این تسهیلات باید بین سه تا هشت ماه میانگین حساب ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 300 میلیونی بانک کشاورزی هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. براساس ضوابط بانکی، وام گیرنده نبایدبدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات برحسب ضریب تسهیلات متفاوت است و حداکثر به 14 درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 12 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان اقساط ماهیانه، 26 میلیون و 936 هزار و 135 تومان است. کل سود وام 23 میلیون و 233 هزار و 623 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 323 میلیون و 308 هزار و 624 تومان خواهد بود.
نگاهی به خدمات بانک کشاورزی از ابتدا تاکنون

تاریخ آغاز به کار بانک کشاورزی به خردادماه سال 1312 بازمی‌گردد. هدف اصلی از ایجاد چنین بانکی، حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن بود. اکنون این مجموعه بانکی علاوه بر ارائه خدمات متنوع پولی و مالی به کشاورزان، دامداران، صیادان و سایر زیرشاخه‌های مرتبط، به دیگر مجموعه‌های اقتصادی نیز خدمت رسانی می‌کند. هم اکنون تعداد شعب خدماتی این بانک هزار و 817 واحد و شعب خدمات ارزی و بین المللی آن 50 واحد است.

بانک کشاورزی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، به 1 میلیون و 226 هزار نفر تسهیلات پرداخت کرده که 87 درصد مربوط به تقویت بخش کشاورزی، صنایع و خدمات وابسته به آن بوده و باقی مانده به تسهیلات قرض الحسنه و تجهیز منابع و تقویت توان حمایتی بانک مربوط می‌شد.