وام 50 میلیون تومانی بانک آینده چه شرایطی دارد؟

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، از طریق سپرده گذاری در بانک آینده می‌توانند وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران 1» این مجموعه را دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از اشخاصی که در یکی از شعب بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند امکان درخواست وام 50 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. کف مبلغ وام این طرح 1 میلیون تومان است. متقاضیان به منظور دریافت این تسهیلات باید اعتبار شغلی داشته باشند. ضمنا سپرده متقاضیان این تسهیلات هم مسدود خواهد شد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 24 ماه است. میزان سود پرداختی بابت این تسهیلات متفاوت بوده و حداکثر آن به 23 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 618 هزار و 665 تومان است. کل سود تسهیلات 12 میلیون و 847 هزار و 967 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 62 میلیون و 947 هزار و 967 تومان خواهد بود.

بانک آینده با چه هدفی آغاز به کار کرد؟

بانک آینده یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که با هدف همسان سازی شاخص‌های مالی و عملکردی با استانداردهای بین المللی صنعت بانکداری، خلق مزیت رقابتی پایدار، فعالیت در قالب یک شرکت مادر فعالیت‌های چند منظوره، شناخته شدن به عنوان یک مجموعه متمایز و ارزش آفرین برای مشتریان و … در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه بانک برتر ایران به انتخاب یورومانی، بانک سال به انتخاب بنکر، جایزه سرآمدی روابط عمومی سال 93، انواع گواهی‌های استاندارد بین المللی، نشان ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، جایزه اولین همایش بین المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و … را به دست آورد.