وام 50 میلیون تومانی بانک دی برای خانم ها

بانک دی طرحی تحت عنوان «ویژه بانوان» را برای زنان ایرانی تبیین کرده که با استفاده از آن بانوان واجد شرایط امکان دریافت تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این بانک به منظور توسعه طرح‌های مناسبتی و برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در جهت کمک به بالا رفتن جایگاه بانوان در جامعه، طرح تسهیلاتی ویژه بانوان را از اسفند ماه سال گذشته ایجاد کرده است.

طبق اعلام روابط عمومی این بانک، همه بانوان شاغل و غیرشاغل با داشتن یکسری ویژگی‌ها امکان بهره برداری از این طرح را دارند. به منظور استفاده از این طرح بانوان باید یک حساب سپرده قرض الحسنه جاری در بانک دی افتتاح کنند.

حداقل در این حساب باید مبلغ 2 میلیون تومان وجود داشته باشد. این حساب سپرده جاری بدون دسته چک است. بنا به اعلام این بانک برای طرح ویژه بانوان تا سقف 20 میلیون تومان یک ضامن رسمی و تا حداکثر 50 میلیون تومان دو ضامن رسمی و معتبر باید ارائه شود.

تسهیلات یک ماه بعد از ارائه وثیقه‌های موردنظر بانک پرداخت می‌‌شود. در صورتی که افتتاح کننده حساب شاغل باشد و نتواند از مزایای تسهیلات بهره مند شود این امکان را دارد تا امتیاز آن را به همسر یا فرزندانش منتقل کند.

به منظور بهره گیری از این سپرده و قبل از دادن وثایق بانک، حداقل باید سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری حساب سپرده جاری گذشته باشد. این تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط 36 ماهه است. ضمنا برای افتتاح کننده حساب مزایای تخفیفات بیمه‌ای هم در نظر گرفته می‌شود.

صاحب حساب سپرده جاری یا همسر و فرزندان ایشان می‌توانند از تخفیفات بیمه بدنه خودرو، بیمه شخص ثالث یا آتش سوزی منزل مسکونی تا چندین درصد برخوردار شوند. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت بانک دی، بخش خدمات بانکی، مراجعه کنند.