وام 70 میلیونی مستاجران در 13 بانک آماده پرداخت است

وام 70 میلیونی مستاجران تهرانی و وام 40 میلیونی مستاجران سایر کلانشهرها در حال طی کردن آخرین مراحل اداری است و به 13 بانک و 2 موسسه مالی سهمیه این تسهیلات ابلاغ شده اما به دلیل مشکلی که در سایت این تسهیلات ایجاد شده ، متقاضیان باید دوباره برای دریافت آن ثبت نام کنند.

به گزارش کاماپرس، اگر هنوز در مورد وام مستاجران چیزی نمی دانید با اندکی جستجو در اینترنت با کلیدواژه وام ودیعه مسکن یا وام اجاره در مورد این تسهیلات اطلاعات مورد نیاز را به دست می آورید.

تازه ترین خبر در مورد این تسهیلات بانکی را روزنامه هفت صبح در گزارشی به این مضمون آورده است که حدس و گمان ها درباره از دست رفتن اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن پس از حمله سایبری انجام شده درست از آب درآمد!
دوباره ثبت نام کنید!

حالا مقامات رسمی وزارتخانه فخیمه راه و مسکن از متقاضیان درخواست کرده اند،دوباره قدم رنجه کنند و با ورود به سامانه اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir از اول ثبت نام کنند. با این حال محمود محمودزاده معاون این وزاراتخانه، هنوز سعی می کند خودش را از تک و تا نیندازد و در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته: متقاضیان جهت آنکه اطلاعاتشان در کارتابل بانک ها وارد شود باید مجددا اطلاعات خود را بارگذاری کنند و از سوی دیگر با پیگیری هایی که انجام داده ایم، متقاضیان می توانند به زودی شعبه مربوطه برای دریافت تسهیلات خود را انتخاب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مرتبط با تسهیلات بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گفته او تاکنون ۷۵۰هزار نفر در سایت طرح اقدام ملی مسکن برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند و به تمامی این افراد در دو روز گذشته برای تکمیل اطلاعات و همچنین انتخاب شعبه بانک پیامک ارسال شده است.

محمودزاده می گوید پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به زودی آغاز می شود و در حال حاضر این تسهیلات در مرحله اداری قرار دارد و از امروز هر متقاضی که ثبت نام را انجام دهد و وارد مرحله انتخاب شعبه شود، می تواند به زودی و ظرف چند روز آینده تسهیلات خود را دریافت کند.