پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان ۱۰ دیماه آغاز شد

پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان در بازار نهادهای نوین مالی فرابورس، از ده دیماه آغاز شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان در بازار نهادهای نوین مالی فرابورس، از ده دیماه آغاز شده و تا ۱۸ دی‌ماه ادامه خواهد یافت.
سرمایه این صندوق ۲۰۰ میلیارد ریال بوده و ۱۵ درصد از مبلغ هر واحد سرمایه‌گذاری، در زمان پذیره‌نویسی و مابقی آن طی ۳ سال توسط سرمایه‌گذاران تأدیه می‌گردد.
پارتیان هفتمین صندوق جسورانه‌ بازار بورس است و مدیریت صندوق را شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت بر عهده دارد؛ این در حالی است که این صندوق، بر اساس اساسنامه و امیدنامه خود، مجاز به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌هایی است که در بورس عرضه نشده‌اند.
در عین حال صندوق می‌تواند در مقاطع زمانی بین هر نوبت تأدیه سرمایه تا تزریق سرمایه به استارتاپ‌ها، بخشی از سرمایه را در اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کند.
در واقع، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، کارگزاری گنجینه سپهر پارت و یک شخص حقیقی، مؤسسین صندوق را تشکیل می‌دهند و اولویت صندوق، سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فینتک، هوش مصنوعی و پردازش کلان داده‌ها است؛ به نحوی که این صندوق در مراحل اولیه رشد استارتاپ‎ها و با مبالغی بین ۱ تا ۳ میلیارد تومان در هر استارتاپ سرمایه‌گذاری می‌کند.
گفتنی است، شرکت پارت با در اختیار داشتن ۴۰۰ نفر جوان نخبه با متوسط سنی ۲۹ سال، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در فناوری‌های نو انجام داده است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.