پرداخت خسارت ۵۰ میلیارد ریالی به سیل‌زدگان گنبد

یک مقام مسئول در صنعت بیمه، از پرداخت علی الحساب مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بابت خسارت بخشی از واحدهای مسکونی و تجاری آسیب‌دیده از سیل گنبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامبیز پیکارجو از ارائه حواله خسارت ۵۰ میلیارد ریالی بابت پرداخت خسارت به سیل‌زدگان گنبد، خبر داد و گفت: این مبلغ، به صورت علی‌الحساب و به منظور جبران بخشی از خسارات سیل برای دو هزار و ۱۸۰ واحد خسارت دیده، ارائه شده که به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شده است؛ به نحوی که از روز دوشنبه هفته پیش رو، واریز به حساب مالکان واحدهای خسارت دیده آغاز می‌شود.

وی افزود: خسارت دیدگان در صورت داشتن اعتراض به مبلغ کارشناسی شده، می‌توانند به سامانه مرتبط با شرکت‌های بیمه طرف قرارداد مراجعه و اعتراض خود را ثبت نمایند.

همچنین منصور طعنه گنبدی، شهردار گنبد کاووس هم گفت: برای ۴ هزار و ۸۰۰ واحد خسارت دیده در سیل پرونده تشکیل شده که از این تعداد تا کنون حدود ۳۸۰۰ واحد ارزیابی شده است.

وی افزود: برای ۲۶ هزار واحد مسکونی و ۶ هزار واحد تجاری در گنبد کاووس، تا سقف ۱۶ میلیون تومان بیمه نامه سیل صادر شده سده است.

گفتنی است تیم‌های کارشناسی و ارزیابی بیمه از همان روزهای اولیه وقوع سیل در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس حضور یافته و به بررسی موضوع و تعیین وضعیت آسیب دیدگان سیل پرداختند.