پیگیری دادستان زنجان برای حل مشکل ۲۷ ساله اهالی کوی صدرا

خبرگزاری میزان- با پیگیری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان مشکل ۲۷ کوی صدرا برطرف می‌شود.

خبرگزاری میزان– حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی بنا به درخواست اهالی کوی صدرا با حضور در این منطقه و در حالی که که شهردار منطقه یک زنجان نیز وی را همراهی می‌کرد، از نزدیک در جریان مشکلات این محله قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان ابتدا پای صحبت‌های اهالی محله و گزارش شهردار منطقه یک زنجان نشست که به گفته اهالی کوی صدرا عدم دیوار کشی و سرپوش گذاشتن کانال ۱۵۰ متری که مشکلات زیست محیطی و بهداشتی از جمله بوی بد فاضلاب و همچنین خطر جانی برای کودکان محله را به همراه دارد و به گفته برخی از ساکنین قدیمی مشکل ۲۷ ساله است.
وی سپس از نزدیک با بررسی وضعیت کانال و مشکلات ناشی از آن برای اهالی منطقه با بیان اینکه به محض دریافت گزارش اهالی در اولین فرصت و با دعوت از شهردار منطقه مربوطه در محله حضور یافته، تا ضمن بررسی میدانی مشکلات کانال نسبت به حل آن اقدام کند. به گفته قره داغی شهردار منطقه برآورد اعتبار برای کل پروژه یک میلیارد و دویست میلیون تومان است که مرحله اول آن با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان برای کانال کشی این فاضلاب اختصاص یافته که بزودی پیمانکار کار عملیات عمرانی را آغاز خواهد کرد.
در ادامه پیمانکار پروژه زمان ۴ ماه را برای تکمیل پیشنهاد داد که دادستان با بیان این زمان برای این پروژه زیاد است و مشکلات فصل سرما نیز شرایط خاص خودش را دارد، خواستار تقلیل زمان ۴ ماه به ۲ ماه شد که با استقبال اهالی مواجه شد و به این طریق مقرر شد ضمن رعایت کیفیت کار شبانه روزی کار عمرانی کانال انجام شود و ۲۰ مهر ماه به پایان برسد.