تولید روزانه ۲۵۰۰ متر ورق کارتن در شهر رباط کریم

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: با تولید روزانه ۲۵۰۰ هزار متر ورق کارتن توسط یکی از شرکت‌های مدرن تولید ورق کارتن در غرب استان تهران زمینه اشتغال ۶۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

 

به گزارش خبرنگار فارس از رباط کریم، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم ظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه کاغذ کار، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی‌های اجرایی و کاستن از بروکراسی‌های اداری برای رفع مشکلات ایثارگران اقتصادی، میزان تولید را در واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش دهیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش جهادگران اقتصادی با تأکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران برای رونق اقتصادی در سال جهش تولید، گفت: باید از سرمایه‌گذاران پشتیبانی کرد و با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون، بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی فراهم شود که این مهم جز با وحدت، انسجام و همبستگی تمام دستگاه‌های شهرستان میسر نخواهد شد.
فرماندار رباط‌کریم در ادامه با بیان این که باید به سمتی برویم که بتوانیم به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بیشتر دست یابیم، عنوان کرد: با حمایت همه‌جانبه و ایجاد انگیزه در تولید کنندگان می‌توانیم در بخش تولید و اشتغالزایی در سطح استان نقش‌آفرین باشیم کما این که این شرکت با وجود مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر بسیاری از مردم شده توانسته با تولید روزانه ۲۵۰۰ هزار متر ورق کارتن تولید و یکی از شرکت‌های مدرن تولید ورق کارتن در غرب استان تهران باشد که زمینه اشتغال ۶۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است.
به گزارش فارس، این شرکت با خرید یک دستگاه چاپ هشت رنگ در حال افزودن سوله‌های جدید برای جایگزین کردن این دستگاه به جای کارتن‌های لمینتی است.