جزئیات وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در صورت داشتن منابع مالی داخلی به مشتریان خود تسهیلاتی را در قالب کالا کارت ارائه می‌دهد. این طرح برای افرادی مناسب است که امکان خرید نقدی انواع کالا را ندارند.

به گزارش کاماپرس، در صورت اعطای این نوع تسهیلات، افراد امکان خرید از فروشگاه‌هایی را دارند که با این بانک طرف قرارداد هستند. لیست این فروشگاه‌ها در وبسایت رسمی بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود دارد. در صورت وجود منابع مالی، افراد باید مدارکی را برای دریافت این نوع وام به بانک ارائه دهند.

اشخاصی قابلیت استفاده از کالا کارت بانک مهر ایران را دارند که در این مجموعه حساب سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا ارائه ضامن رسمی هم از دیگر شرایط دریافت این نوع تسهیلات اعلام شده است. این وام قرض الحسنه بوده و فقط چهار درصد کارمزد از آن کسر می‌شود. حداکثر مبلغ این وام 50 میلیون تومان است و مدت زمان بازپرداخت با توافق بانک و وام گیرنده، شش ماه یا نه ماه یا 12 ماه خواهد بود.
شرایط دیگر تسهیلات کالا کارت بانک مهر ایران

افراد به منظور دریافت این وام باید ماهیانه 260 هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را هم بپردازند. ضمنا فردی که متقاضی این وام است نباید در سیستم بانکی هیچ بدهکاری یا چک برگشتی داشته باشد. طبق قوانین بانک مهر ایران، در صورت خرید یا عدم خرید کالا و خدمات، اقساط وام یک ماه بعد از دریافت کالا کارت شروع می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی این بانک، در صورت پرداخت منظم اقساط، امکان استفاده مجدد از طرح کالا کارت وجود دارد. لازم به ذکر است که برای استفاده مجدد این تسهیلات، باید اقساط قبلی کاملا پرداخت شود. ضمن اینکه برای استفاده مجدد از این طرح نیازی به تشکیل پرونده جداگانه یا ضامن جدید نیست.