جزئیات وام نقدی 50 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

بانک تجارت در صورت داشتن منابع مالی کافی به صورت نقدی تسهیلات ارائه می‌دهد. یکی از این وام‌های نقدی بانک تجارت در قالب طرح «نیکان» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک تجارت به منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان خود، در قالب طرح نیکان، وام نقدی به افراد واجد شرایط می‌پردازد. در صورت کفایت بودجه بانک، افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که در یکی از شعب بانک تجارت حساب قرض الحسنه پس انداز افتتاح کرده و سه ماه هم از تشکیل سپرده آن‌ها گذشته باشد.

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده طرح نیکان بین 35 تا 130 درصد است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن معتبر به بانک ارائه دهند. با این شرایط، افراد امکان استفاده از سپرده خود را تا زمان بازپرداخت اقساط وام دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده که با توجه به مبلغ وام و مدت بازپرداخت آن تغییر می‌کند. متقاضیان باید هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم به بانک پرداخت کنند.
ویژگی‌های طرح نیکان بانک تجارت

سقف مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان و کارمزد سالیانه آن 4 درصد است. متقاضیان این طرح نباید بدهی جاری یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. افراد می‌توانند امتیاز این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود انتقال دهند.

در صورتی که متقاضی بتواند حداکثر مبلغ تسهیلات را از بانک دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 24 ماه تعیین شود، با توجه به نرخ کارمزد 4 درصد سالیانه، باید ماهیانه 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان قسط بپردازد. کل سود وام طرح نیکان، 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مجموع رقم وام و سود 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان اعلام شده است.