جزئیات و شرایط وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. افراد به منظور دریافت تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که مبلغ درخواستی برای تسهیلات بیشتر از 60 میلیون تومان باشد باید سند ملکی ارائه دهند. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط امکان استفاده از سپرده خود را ندارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1378 با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با مشارکت اعضای انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ریالی، ارزی، بانکداری الکترونیک و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته استاندار آموزشی بین المللی ایزو 29993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران 1401 و … را به دست آورد.