جزئیات پرداخت ‌تسهیلات بدون ضامن و‌ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

اختصاص 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن به 123 هزار فقره پرونده، از ابتدای اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن، در بانک سپه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ آیت‌اله ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: تسهیلات اعطایی بدون ضامن در بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک، پس از دستور رئیس‌جمهور مبنی بر تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات خرد و در پی بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای کمک به افزایش قدرت خرید و رفع نیازهای مالی ضروری آحاد مردم قابل دریافت است.

* اختصاص بیش از 32 هزار میلیارد ریال به تسهیلات بدون ضامن

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال در همه شعب بانک سپه سراسر کشور پرداخت شده است، ابراز داشت: در مجموع بیش از 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن به بیش از 123 هزار فقره پرونده تسهیلاتی همزمان با آغاز اجرای طرح از بهمن ماه 1400 تاکنون پرداخت شده است.

ابراهیمی افزود: تسهیلات ارزان‌قیمت بانک سپه به اشخاص حقیقی و حقوقی، صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا و اشخاص آسیب‌پذیر جامعه پرداخت می‌شود.

* پرداخت بیش از 2500 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک سپه

ابراهیمی همچنین با بیان اینکه طی دوماه نخست سال جاری 2 هزار و 531 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در بانک سپه پرداخت شده است، گفت: بیش از 3 هزار و پانصد میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان تازه ازدواج‌کرده واجد شرایط در شعب بانک سپه اختصاص و پرداخت شده است.

وی افزود: زوج‌های جوان تازه ازدواج‌کرده، یارانه بگیران و مستأجران آسیب‌دیده ناشی از کرونا از جمله دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد از بانک سپه هستند.