شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک سرمایه

بانک سرمایه برای آن دسته از مشتریانی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، وام 50 میلیون تومانی اعطا می‌کند. این وام تحت عنوان طرح «نسیم» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک سرمایه به منظور دریافت وام 50 میلیون تومانی این مجموعه باید گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه، حداقل سه ماه خواب سپرده داشته باشند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی دارد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات اعتبار شغلی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 48 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است در صورت تسویه بخش یا کل این تسهیلات، امکان درخواست برای وام جدید با کسب امتیاز دوباره وجود دارد. ضمنا شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان کسب و کارهای گوناگون با ارائه معرفی نامه امکان اعطای این تسهیلات را به پرسنل خود خواهند داشت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 136 هزار و 364 تومان است. جمع کل اقساط تسهیلات، 55 میلیون تومان و کل سود آن 5 میلیون تومان خواهد بود.

برخی از دستاوردهای بانک سرمایه

بانک سرمایه سال 1384 با هدف آسان کردن و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده و مثمر ثمر اقتصادی، به ویژه در زمینه پولی و بانکی، فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود خدمات گوناگونی به مشتریانش ارائه داده و دستاوردهای زیادی به دست آورده است. لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران 97، نشان ویژه مدیریت بحران، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی، نشان ستاره شایستگی روابط عمومی، لوح تقدیر دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و … از جمله دستاوردها هستند.