فعالیت‌های بانکی خود را برخط انجام دهید

مراجعه حضوری به بانک در روزهای کرونایی خطرناک است از همین رو بهتر است فعالیت‌های بانکی را به صورت برخط و با اپلیکیشن‌های ایرانی انجام دهید.
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، در روزهایی که بیماری کرونا به شدت در سطح کشور شیوع پیدا کرده و هر روز جان بسیاری از هموطنان عزیز را می‌گیرد توصیه می‌شود به هیچ عنوان از خانه خارج نشده و تا جای ممکن فعالیت‌های روزانه را به صورت برخط انجام داد. مهندسان جوان کشورمان اپلیکیشن‌هایی را طراحی کردند که با سرویس‌های متنوع تمامی نیازهای بانکی کاربران را برطرف می‌سازد.
این اپلیکیشن‌های ایرانی خدمات متنوعی از ثبت و استعلام چک صیادی، مانده‌گیری کارت عابربانک، امکان مشاهده سوابق تراکنش‌ها، امکان خرید انواع بیمه (بیمه شخص ثالث، بیمه عمر، بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسافرت)، پرداخت قبض برق، قبض آب و استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه را ارائه می‌دهد. یعنی کاربران با این برنامه‌ها دیگر نیازی به خروج از خانه و مراجعه حضوری به بانک ندارند. این اپلیکیشن‌ها در تمامی فروشگاه‌های مجازی تلفن همراه موجود و دانلود آن رایگان است. کاربران حتی می‌توانند در صورت نیاز به بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس نیز از این برنامه‌ها استفاده کنند. باتوجه به گسترش خدمات الکترونیک هر روز شرکت‌های بیشتری با این برنامه‌ها قرارداد امضا کرده و از همین رو سرویس‌های جدیدی نیز به آن‌ها اضافه می‌شود.