نحوه دریافت وام فوری 100 میلیون تومانی بانک ملت / بدون ضامن

بانک ملت به منظور استفاده مناسب از منابع مالی داخلی این مجموعه، در قالب طرح «تابش» به متقاضیان واجد شرایط تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام اعطا می‌کند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به افراد دارای صلاحیت پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان دریافت تسهیلات طرح تابش بانک ملت باید در این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. افراد واجد شرایط بعد از مراجعه به بانک و ارائه درخواست دریافت تسهیلات فوری تابش، سایر مراحل را طبق قوانین بانکی سپری خواهند کرد.

حداکثر مبلغ این وام به صورت اعتبار در حساب جاری و عقد مرابحه، 100 میلیون تومان و در قالب کارت اعتباری مرابحه، 50 میلیون تومان اعلام شده است.

ضمانت اصلی برای دریافت این نوع وام، مسدودی سپرده است و به ارائه ضامن معتبر نیازی ندارد. سود این تسهیلات هم 18 درصد اعلام شده است. طبق اعلام بانک تجارت نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده 85 درصد بوده و افراد حداکثر باید تا 36 ماه بعد از دریافت تسهیلات اقساط آن را تسویه کنند.

متقاضیان برای دریافت این وام باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم به بانک بپردازند. افراد برای دریافت این نوع تسهیلات نباید سابقه چک برگشتی یا بدهکاری در شبکه بانکی داشته باشند. البته این هزینه برای تسهیلات کارت اعتباری مرابحه متفاوت بوده و بیشتر از این مقدار است. طبق اعلام روابط عمومی بانک تجارت، اعطای مجدد تسهیلات آنی تابش پس از تسویه اقساط وام قبلی مشکلی ندارد.
جزئیات طرح تسهیلاتی تابش بانک ملت

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ اعتبار جاری، یعنی 100 میلیون تومان، را با نرخ 18 درصد دریافت کند، باید تا سه سال به صورت ماهیانه، 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان قسط بپردازد.

کل سود وام این طرح تسهیلاتی، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموعه رقم وام و سود، 127 میلیون و 810 هزار تومان اعلام شده است.