۲۲ هزار فقره وام ازدواج پرداخت شد/ ۷۵ هزار نفر در حال عقد قرارداد با بانک هستند

تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از پرداخت از پرداخت ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال توسط نظام بانکی در ۳۷ روز نخست امسال خبر داد و اعلام کرد: ۷۵ هزار نفر برای وام ازدواج در حال عقد قرارداد با بانک هستند.

به گزارش ایرنا، «مصطفی قمری‌وفا» مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی در توییتی میزان پرداخت وام ازدواج توسط نظام بانکی را اعلام کرد و نوشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا امروز ۲۹۰ هزار نفر برای وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که  ۲۲ هزار فقره وام به ارزش ۲۷ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: ۷۵ هزار نفر هم در حال عقد قرارداد در بانک و تکمیل مدارک مورد نظر برای دریافت وجه وام ازدواج هستند و مابقی هم با توجه به گذشت زمان کوتاه ثبت‌نام در سایت، در انتظار تعیین شعبه است.

مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی با مقایسه روند پرداخت وام ازدواج در سال گذشته و امسال تاکید کرد: در ۳۷ روز اول سال گذشته، ۱۶۷ هزار و ۸۱۱ نفر برای وام ازدواج ثبت نام کردند و فقط ۱۲ هزار و ۹۶۰ فقره وام پرداخت شد که حدود ۴هزار نفر هم در مرحله عقد قرارداد در بانک بودند. آمار گویاست و بر اساس شواهد نمی‌توان قضاوت کرد.

۲۲ هزار فقره وام ازدواج پرداخت شد/ ۷۵ هزار نفر در حال عقد قرارداد با بانک هستند