رئیسی: اقتصادی قوی، مدیران قوی می‌خواهد/ خون‌خواهی “قاسم سلیمانی” تعطیل‌بردار نیست

رئیس قوه قضائیه گفت: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای‌عالی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه خود را ملزم به همکاری با مجلس و دولت می‌داند. نسبت به برخورد با متجاسرین و مفسدین، جدی هستیم اما برخوردهای قضائی جایگزین سستی‌های مدیریتی نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت کشور در حوزه‌های اجرایی نیازمند کار مقتدرانه و برنامه‌ریزی‌شده است گفت: لازمه ایران قوی، اقتصاد قوی است و اقتصاد قوی، نیازمند مدیران قوی است. حمایت از مدیران قوی، خطرپذیر و شجاع در دستور کار ماست.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: باید توجه داشت راه‌حل مشکلات کشور در درون کشور است و نسبت به دشمن خارجی هرجا امتیاز داده‌ایم، بیشتر باج‌خواهی کرده و دنبال تضعیف کشور افتاده‌اند. همه دستگاه‌ها با ظرفیت‌های خود باید پای کار نهضت تعاون و احسان بیایند. قوه قضائیه هم برای دسترسی آسان مردم به محرومین و توجه به خانواده زندانیان، خود را موظف می‌داند و تفاهم‌نامه با کمیته امداد برای عدم پرداخت هزینه دادرسی در همین راستا بود.

رئیس افزود: باید قصورها در دوره‌های مختلف پیگیری شود وگرنه شاهد ده‌ها آتش‌سوزی، انفجار و خسارت خواهیم بود. کار مربوط به پیگیری خون حاج قاسم سلیمانی تعطیل‌بردار نیست. دادستان تهران و معاون بین‌الملل، موضوع تعقیب قاتلین شهید سلیمانی و موارد طرح‌شده توسط گزارشگر سازمان ملل را در دستور کار قرار دهند.