مانع‌تراشی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات

مهندس محسن دارابی از مانع تراشی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات انتقاد کرد.

مهندس محسن دارابی در جلسه بند الف تبصره 18 قانون برنامه ‌وبودجه سال 97 که صبح پنج شنبه با حضور بانک های عامل و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس قانون بانک ها باید تعهدات خود پایبند باشند و نسبت به پذیرش طرح‌های معرفی‌شده از سوی این سازمان؛ تمکین نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: بانک صنعت و معدن باید در پذیرش واحدهای تولیدی معرفی‌شده سازمان پیش‌قدم باشد؛ نه اینکه به استناد یک نامه داخلی و یا رجوع به قوانین زائد و دست و پاگیر ؛ مانع‌تراشی کند.

مهندس دارابی در ادامه با تأکید بر اینکه که این مسئله را حتماً پیگیری خواهم کرد ؛ افزود: در سالی که مزین به نام رونق تولید است از هیچ‌کسی پذیرفته نیست که در شرایطی واحدهای تولیدی برای احیاء و رونق دوباره نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش و یا سرمایه ثابت دارند ایجاد مانع کنند.

photo_۲۰۱۹-۰۵-۱۶_۱۰-۱۳-۱۷

این خبر می‌افزاید: در جلسه بند الف تبصره 18 قانون برنامه‌ وبودجه؛ بانک صنعت و معدن با استناد به یک نامه داخلی بانک از پذیرش 5 طرح صنعتی معرفی‌شده به این بانک امتناع کرد که انتقاد شدید رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را به همراه داشت