۷۰ درصد از آسیب‌های اجتماعی با مواد مخدر مرتبط است

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ۷۰ درصد ازآسیب‌های اجتماعی با مواد مخدر مرتبط است، گفت: باید جلوی شیوع بلای خانمان سوز اعتیاد گرفته شود.

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه مبارزه با مواد مخدر که در محل استانداری زنجان برگزار شد، از مقابله و مبارزه نیروی انتظامی در خصوص مواد مخدر در استان قدردانی کرد و گفت: کشفیات مواد مخدر در استان زنجان روند رو به رشد دارد.

وی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در استان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بیش از ۹ درصد افزایش دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، مواد مخدر را بلای خانمان سوز اعلام کرد و گفت: ۴۷ درصد از زندانیان در استان زنجان به طور مستقیم با مواد مخدر مرتبط هستند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی ابراز کرد: ۷۰ درصد از جرایم در استان زنجان هم مرتبط با مواد مخدر است و این آمار‌ها نشان می‌دهد منشا تمام جرایم و سرقت‌ها در استان مربوط به مواد مخدر است.

وی مواد مخدر را از آسیب‌های اجتماعی مهم استان زنجان اعلام کرد و یاد آورشد: مقام معظم رهبری همواره در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاکید دارند.

رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه ۷۰ درصد ازآسیب‌های اجتماعی با مواد مخدر مرتبط است، ابراز داشت: امروز شیوع مواد مخدر در این استان افزایش داشته و با اقدامات پبیشگیرانه باید جلوی شیوع بلای خانمان سوز اعتیاد گرفته شود.