آزادی ۱۶۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان

خبرگزاری میزان- تعداد ۱۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان با کمک بنیاد مستضعفان کشور از زندان‌های استان آزاد شدند.

 خبرگزاری میزان – محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان های استان عنوان کرد: اعمال مدیریت مطلوب و تلاش جهادی کارکنان زندان‌های استان طی چند سال اخیر آن را در بسیاری از شاخص‌های کشوری ممتاز نموده است.

وی افزود: اشتغالزایی و راه اندازی کارگاه‌های مختلف در رشته‌ها و رسته‌های گوناگون تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنایع دستی به منظور حرفه آموزی و بازگشت به زندگی شرافتمندانه مددجویان، جذب کمک‌های مردمی و خیران در قالب ستاد دیه و نیز میزان آزادی زندانیان با جرایم غیرعمد از جمله مهمترین این شاخص‌ها و اقدامات محسوب می‌شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان ساخت: ظرفیت و توان اشتغالزایی و توسعه کارگاهی زندان‌های استان بیش از حد موجود بوده که در صورت تأمین مکان و فضای فیزیکی این آمادگی برای بکارگیری تعداد بیشتری از زندانیان وجود دارد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه پرداختن به امر زندانبانی نیازمند سعه صدر است، گفت: بازپروری و پرداختن به تربیت مددجویان و پیشبرد اهداف عالی در زندانبانی نیازمند سعه صدر، اخلاق مداری و دارا بودن تدبیر و خلاقیت در نحوه انجام مراوده و ارتباط با مددجویان و همچنین مجموعه‌های بیرونی زندان در مدیریت آن است که خوشبختانه نتایج عملکردی زندان‌های استان حاکی از بهره مندی از این خصایص بوده و امید است در دوره مدیریت جدید هم با قوت و سرعت بیشتر تداوم یابد.

حبیبی در پایان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند و ماندگار اسداله گرجی زاده، انتصاب محمود ضیایی فرد را به سمت مدیر اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تبریک گفت.

گفتنی است در این مراسم تعداد ۱۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان با کمک بنیاد مستضعفان کشور از زندان‌های استان آزاد شدند.