رشد ۷درصدی شاخص بورس/روند معاملات بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۳ مهر۹۸) به عدد ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود هفت درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (۳مهر ۹۸) به عدد ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود هفت درصد افزایش داشت؛ به نحوی که در پنج روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس ۲۰ هزار و ۲۴۳ واحد رشد داشته است.

شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (۲۷ شهریور ماه) با عدد ۲۹۴ هزار و ۱۶۶ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (۳ مهر ماه) به عدد ۳۱۴ هزار و ۴۰۹ واحد رسید؛ ضمن اینکه شاخص آزاد شناور در آخرین روز معاملات هفته گذشته ۳۳۷ هزار و ۸۴۵ واحد بود که در روز چهارشنبه این هفته به رقم ۳۶۳ هزار و ۲۱۴ واحد رسید و افزایش ۲۵ هزار و ۳۶۹ واحدی را رقم زد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) در پایان هفته گذشته ۸۴ هزار و ۲۴۷ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۹۱ هزار و ۵۵۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) از ۵۶ هزار و ۳۹۵ واحد به عدد ۶۱ هزار و ۲۸۴ واحد رسیده است.