تخریب ۳۵ مورد مستحدثات غیر مجاز در زنجان

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان از تخریب ۳۵ مورد مستحدثات غیر مجاز در محله‌های سایان و مهدیه زنجان خبر داد و گفت: این مستحدثات تماما به صورت ناایمن ایجاد شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین محسن کرمی در گفت‌وگو با میزان گفت:در راستای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تفکیک باغات و اراضی که در داخل محدوده شهری قرار گرفته اند و نیز مستحدثات غیر اصولی که خطر ساز بودند بنا به درخواست شهرداری و مصوبه شورای تأمین شهرستان زنجان تعداد ۳۵ مورد بنا و چهار دیواری احداثی غیر مجاز در محله‌های حاشیه نشین سایان و مهدیه تخریب شد.
وی با بیان اینکه این مستحدثات تماما به صورت ناایمن و به منظور ایجاد حق مکتسبه و احداث بنا در آن‌ها در مراحل بعدی، ایجاد شده بود افزود:علیرغم تذکرات مکرر و اخطار‌های شفاهی و کتبی افراد و عدم توجه به این اخطار‌ها به روند احداثی خود ادامه می‌دادندکه با حضور عوامل شهرداری، یگان انتظامی تحت نظارت نماینده دادستانی بدون هیچ مشکلی بنا‌های غیر مجازمذکور تخریب شد.
حجت الاسلام والمسلمین کرمی خاطر نشان کرد: براساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی تخلف محسوب شده و مواجه با برخورد قانونی خواهد شد.