نحوه دریافت تسهیلات جدید 120 میلیون تومانی بانک رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت بنابر تفاهم نامه‌ منعقد شده با شرکت ایساکو در تیرماه سال جاری، به مشتریان واجد شرایط این مجموعه تسهیلاتی را تحت عنوان «ایساکو کارت» ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ۶ ماه پیش محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، و مهدی مونسان، مدیرعامل شرکت ایساکو، به منظور ایجاد ارتباط موثر بین سیستم بانکی و صنعت، تفاهم نامه همکاری امضا کردند. به موجب این تفاهم نامه همه دارندگان محصولات ایران خودرو، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، امکان استفاده از تسهیلات ایساکو کارت را دارند.

طبق اعلام قبلی حسین‌زاده، میزان اعتبار ایساکو کارت 5 میلیون تا 120 میلیون تومان است و امکان بازپرداخت آن حداکثر تا شش ماه وجود دارد. البته برای پرداخت اقساط ایساکو کارت دوره تنفس سه ماهه در نظر گرفته شده است. مدیرعامل بانک رسالت اعلام کرده که مراحل افتتاح حساب، اعتبارسنجی و خرید ایساکو کارت توسط مشتریان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

طرح ایساکو کارت به چه منظور ارائه می‌شود؟

در جریان امضای این تفاهم نامه، مونسان بیان کرده بود که 25 هزار تعمیرکار مجاز ثبت شده وجود دارند که با ارائه این تسهیلات قطعات اصلی را به مشتریان خود ارائه خواهند داد. این طرح باعث خواهد شد تا کیفیت خدمات ایساکو و قطعات استفاده شده در وسایل نقلیه بالاتر برود.

اکنون فراخوان استفاده از این طرح در بانک قرض الحسنه رسالت قرار داده شده و متقاضیان واجد شرایط امکان استفاده از آن را دارند. طبق اطلاعات موجود، ایساکو کارت در کلیه عاملیت‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو سراسر کشور به منظور تامین قطعات اصلی و خدمات خودرویی ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که طرح ایساکو کارت ویژه اعضا شبکه توسعه اجتماعی رسالت بوده و بدون کارمزد هم به متقاضیان آن تعلق خواهد گرفت.