وام 100 میلیون تومانی بانک ملی به چه افرادی تعلق می‌گیرد | بدون ضامن با شرایط ویژه

آن دسته از متقاضیان وام بدون ضامن بانک ملی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید نامه کسر از حقوق تسهیلات کارت اعتباری را داشته باشند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه تشکیل بدهند. ضمنا افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید 1 میلیون و 100 هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را بپردازند. این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاجی ندارند اما فرد متقاضی باید رتبه اعتباری آ یا بی یا سی از بانک مرکزی داشته باشد. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 48 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 937 هزار و 500 تومان است. کل سود تسهیلات، 40 میلیون و 999 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 141 میلیون و 49 هزار و 998 تومان خواهد بود.

برخی از خدمات بانک ملی و دستاوردهای این مجموعه را بشناسید

بانک ملی ایران نخستین بانک ایرانی است که انواع خدمات بانکی و الکترونیک اعم از صندوق‌های اجاره‌ای، سوئیفت، سامانه بام سازمانی، سامانه بام شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول توسعه کسب و کارهای ایران 1400، تندیس سپاس از حمایت‌های دلسوزانه از زلزله زدگان کرمانشاه، عنوان خط مشی سیستم مدیریت کیفیت آموزش و یادگیری و … را به دست آورد.