نوسانات بازار ارز موقتی است

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: مدیریت صحیح حاکم بر بازار و تجربه های پیشین نشان داده که نوسانات موقتی بوده و به زودی آرامش بر فعالیت های ارزی حاکم خواهد شد.

اسدالله عباسی، با اشاره به نوسانات اخیر نرخ ارز و طلا در بازار پس از اصلاح نرخ سوخت، گفت: تجربه نشان داده قیمت ارز و طلا به کانال واقعی خود بازگردانده خواهد شد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روند نزولی فعلی نرخ ارز و طلا تاییدی بر مدیریت مناسب شکل گرفته در بانک مرکزی است، افزود: خوشبختانه وضعیت بازار نشان می‌دهد که حباب شکل گرفته نیز کاذب بوده و خود به خود در حال تخلیه است.

وی با تاکید بر اینکه عطشی در تقاضا ارز و سکه وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به عرضه کافی ارز و سکه در بازار دلیلی برای نوسانات و در نهایت حبابی شدن نرخ ها در بازار وجود ندارد.

عباسی از بازگشت قیمت دلار به کانال واقعی خود خبر داد و گفت: مدیریت صحیح حاکم بر بازار و تجربه های پیشین نشان داده که نوسانات موقتی بوده و به زودی آرامش بر فعالیت های ارزی حاکم خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم نباید به نوسانات موقتی اعتماد کنند، افزود: ورود مردم به چنین خرید و فروش هایی به طور حتم ضرر آن ها را در پی خواهد داشت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم با وارد نشدن در حوزه به خرید و فروش های کاذب ارز می توانند در آرامش بازار دخیل شوند.

هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه تجربه نشان داده که مدیریت فعلی بانک مرکزی بر هر نوسانی فائق خواهد آمد گفت:خوشبختانه وضعیت بازار نشان میدهد که حباب شکل گرفته در بازار ارز کاذب بوده ودر حال تخلیه است.