تخصیص ۱۵ هزار و ۶۹۱ ربع سکه در چهارمین حراج مرکز مبادله/ برگزاری چهاردهمین حراج شمش طلا

به گزارش ایرنا از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، چهارمین حراج سکه طلای مرکز مبادله امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند) برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۴۰۶ قطعه سکه ثبت سفارش شده، ۱۵ هزار و ۶۹۱ قطعه ربع سکه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

بر اساس این گزارش، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین تر از این قیمت، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

طی چهار جلسه حراج سکه طلا در مجموع ۴۱ هزار و ۸۴۷ ربع سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است.

برندگان اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران می توانند از فردا (دوشنبه ۲۱ اسفند) با مراجعه به شعبه منتخب بانک ملی که در سامانه مشخص کرده اند، سکه های طلای تخصیص داده شده را دریافت کنند.

عرضه نیم سکه از فردا

متقاضیانی که فرایند احراز هویت را با موفقیت انجام داده‌اند، برای شرکت در حراج‌های بعدی نیازی به احراز هویت مجدد ندارند و سایر متقاضیان شرکت در حراج، از امروز می‌توانند فرایند ثبت نام و احراز هویت و واریز وجه به کیف پول خود را جهت شرکت در حراج دوشنبه ۲۱ اسفندماه انجام دهند.

پنجمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ با عرضه نیم سکه و ربع سکه برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند جمعا ۵ ربع سکه یا ۵ نیم سکه و یا ترکیبی از این دو نوع سکه به تعداد ۵ عدد ثبت سفارش کنند.

برگزاری چهاردهمین جلسه حراج شمش طلا روز ۲۲ اسفند

مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچینین اعلام کرد: چهاردهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲، برگزار می شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

بنا بر این گزارش، مبلغ وجه الضمان باید نزد بانک ملی ایران، شعبه بانک کارگشایی مرکز و به شماره حساب مرکز مبادله ارز و طلای ایران پرداخت شود.