تصویب 2500 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی ایران برای تولید فرآورده های آهکی بوشهر

بانک ملی ایران با هدف فعال سازی بخشی از ظرفیت های صنایع زیرساختی کشور و هموارسازی مسیر تامین مالی آنها، مشارکت ویژه ای در احداث و راه اندازی مجموعه کارخانجات تولید فرآورده های آهکی استان بوشهر داشته است.
تصویب 2500 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی ایران برای تولید فرآورده های آهکی بوشهر

به گزارش تهران بهشت، توسعه و رشد صنایع، اجرای طرح های اقتصادی، پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی و در نهایت ایجاد زمینه اشتغال جوانان متخصص کشور همواره از تاکیدات مدیران ارشد این بانک با توجه به شرایط کنونی جامعه در حوزه اقتصادی بوده است.

از این رو، تاکنون تسهیلات مختلفی از سوی بانک‌ ملی ایران به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور پرداخت شده که شرکت آهک ساروج لیان خلیج فارس یکی از این واحدهاست و این بانک تاکنون بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای پروژه راه اندازی کارخانجات تولید فرآورده های آهکی این شرکت مصوب کرده است.

از این میزان، بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال زایی 70 نفر پرداخت شده است.

با راه اندازی این مجموعه کارخانجات، قرار است سالیانه 238 هزار و 500 تن انواع فرآورده های آهکی شامل آهک پخته، هیدراته و میکرونیزه برای تامین مواد اولیه صنایع مختلف کشور تولید شود که علاوه بر رونق بخش های مختلف تولید و ایجاد اشتغال غیرمستقیم، 110 فرصت شغلی پس از بهره برداری طرح فراهم خواهد شد.